🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و سوم (محتکر شادی)

(ثبت: 232127) مهر 10, 1399 
رباعی بیست و سوم (محتکر شادی)

 

شرمنده ی آسمان و آزادی ها
مبهوت به رنگ خوب آبادی ها

حالا که دقیقه ها به افسوس گذشت
نفرین من و محتکر شادی ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):