🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیوند بهاری

(ثبت: 268446) اسفند 27, 1402 
پیوند بهاری

 

اسفند را
دود می کنیم
و به شادمانی با بهار
پیوندی دوباره می بندیم
تا با او سبز و شاداب بمانیم
و در مبارک باد شکوفه باران
عشق و امید را
در ریشه های فروردین می دوانیم ؛

شاید نوبهار آغازی
بر پایان اندوه هایمان باشد.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):