🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سی و چهارم (رهگذر)

(ثبت: 269091) فروردین 24, 1403 

 

ما رهگذران خام بی استعداد
افتاده به چنگ وحشی استبداد

نقشی به جهان نمی توانیم کشید
جز سرزنش دروغ و نفی بیداد