🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ایمان کاظمی (متخلص به ایمان)

 

ما رهگذران خام بی استعداد

رباعی

خوانش: 59

سپاس: 6

 

رمضان آمده امسال به آغوش بهار

غزل

خوانش: 49

سپاس: 3

سپید

خوانش: 64

سپاس: 1

 

بگو آخر چه شعری می گشاید اخم نازت را

غزل

خوانش: 134

سپاس: 2

 

بر روی دلم سپیده ی شادی ها

رباعی

خوانش: 58

سپاس: 2

 

فرقی نمی کند که غبار جهنمی

دوبیتی

خوانش: 96

سپاس: 5

 

میراث نفیس و نقش عالی هنر است

رباعی

خوانش: 79

سپاس: 5

عاشقان رنگ شب عید است یلدا

زرد و مجنون شاخه ی بید است یلدا

غزل مثنوی

خوانش: 99

سپاس: 3

من و کوچه های یک شهر لطیف و پر ستاره

که مناره های آن کرده به آسمان اشاره

غزل

خوانش: 68

سپاس: 4

 

منم دریچه ی ذهنی شلوغ و خالی تر

غزل

خوانش: 70

سپاس: 5

رویای من به وسعت دل بیکرانه باش

عاشق ترین کبوتر زیبای خانه باش

غزل

خوانش: 147

سپاس: 5

 

شهریور ؛

سپید

خوانش: 156

سپاس: 6

 

ای پیام آزادی ای شکوه جاویدان

غزل

خوانش: 523

سپاس: 5

 

باد می آید ز کوی مهربان سرنوشت

غزل

خوانش: 202

سپاس: 6

 

مرا کناره گرفتن ها

غزل

خوانش: 261

سپاس: 1

 

یا رب از توشه ی ناچیز هراسانم کن

غزل

خوانش: 394

سپاس: 4

 

آسمان ابر و جهان در تب و تاب

شعرنو-نیمایی

خوانش: 523

سپاس: 3

 

رقصیدن همراه سنجاقک ها

رباعی

خوانش: 240

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

 

نو بهاری که زنم شانه به گیسوی شما

غزل

خوانش: 244

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

ما را دل و جان سوخته تر پیوستی

رباعی

خوانش: 192

سپاس: 2

تعداد نظر: 6