🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سیزدهم (ماه و نگاه)

(ثبت: 218330) آذر 5, 1398 

یاری و نگاری و قراری و لبی
معشوقه ی دیگری و تابی و تبی

هر کس به هوای خود کناری و مرا
ماهی و نگاه گاه گاهی و شبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):