🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی ششم (آزادی)

(ثبت: 212730) مرداد 11, 1398 
رباعی ششم (آزادی)

احساس قریب و لخت مادر زادی
چون شیون و اشک و عشق و شرم و شادی

آدم بر و باغ عرش یزدان بفروخت
تا مُهر شود تقدس آزادی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):