🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی صلوات

(ثبت: 219775) آذر 30, 1398 
رباعی صلوات

 

بر موی تو ، قدّیسه ی أعلی صلوات !
بر حضرت ” لب ” های تو صدها صلوات !
ذکر ” رَحِمَ اللهْ ” بلا شک با اوست
( ” مَنْ یَقْرَأ شِعْرِ چَشْمِ تُو ” با صلوات )

حنظله ربانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 30, 1398

    🌹🌹🌹🌹

  2. ذکر ” رَحِمَ اللهْ ” بلا شک با اوست

    خداوند متعال به پیامبر گرامی اش حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم این

    گونه تعلیم و آموزش می دهد که بگو:

    در سوره زمر آیه (3)

    رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنْتَ خَیرُ الرّاحِمینَ؛

    خداوندا! بیامرز، و رحم کن، تو بهترین رحم کنندگانی.

    درودها استاد

    در پناه حق

    یلدایتان مبارک

    🌸🌸🌺🌸🌸

  3. درود بر شما جناب ربانی زاده ی عزیز

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐

  4. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای ربانی زاده
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا