🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رجز

(ثبت: 262122) مرداد 16, 1402 
رجز

.

رجز می خوانند
دیوار های شهر

عشق را
سر می‌برند
دختران ساکت

 

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشہ_خوشہ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    مرداد 16, 1402

    بسیار زیبا سرودید بانو

  2. محمد رضا خوشرو

    مرداد 16, 1402

    سروده ی زیبایی
    همراه با دیوار نوشتی جالب

    موفق باشید
    🌺

  3. فیروزه سمیعی

    مرداد 16, 1402

    درودتان باد مهربانو شهبازی💖
    بسیار زیبا سروده اید و ژرف در نگر🌹☘️🍃🌸💖
    زنده باد👏👏👏

    اما دیوار نوشته هم جالب بود 🌹
    نامی و مانا بمانید هماره

    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

  4. سینا دژآگه

    مرداد 16, 1402

    دوصد درود بر شما شاعر ارجمند
    زیبا و ارزشمند سروده‌اید.
    پیروز باشید🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا