🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رستاخیز

(ثبت: 246440) فروردین 2, 1401 
رستاخیز

 

باز دوباره گرم شد
خاك سياه يخ زده

باز دوباره جان گرفت
هور نگون شب زده

دانه به روی خاك سرد
سبز شد و نفس كشيد
همچو تن فسردهِ كه
لب به لب خمي زده

حسرت شاخه هاي خشك
زود به انتها رسيد
كي برسد به انتها!
خواب اسير شب زده؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 2, 1401

    باز دوباره گرم شد
    خاك سياه يخ زده

    باز دوباره جان گرفت
    هور نگون شب زده

    درود جناب زرندی گرانقدر
    🌷🍃🌷🍃🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا