🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رستگاری

(ثبت: 4657) مرداد 28, 1396 

 میخانه ساقی به هر اشک وآهی نهانی
اهورای تابش کریمی تو جانی جهانی
تو نیکی تو پاکی بصیری سمیعی تو رازی
تو پروردگاری به هستی نه اینی نه آنی
تو در هر پگاهی تو در هر نگاهی تو شوقی
حکیمی حبیبی تو نوری تو راهی نشانی
تو جان را پناهی توبی انتهایی خدایی
تو امنی امانی تو یاری تو در هرمکانی
هم اینی هم آنی تو بخشنده برناتوانی
تو را می شناسم کجایی تو در لا مکانی
غفوری رحیمی تو آموزگاری شفیقی
صبوری شکیبی توبرما شفایی تو جانی
ستایش توراچون تو شوری تو عشقی نهانی
تو را می پرستم تو مهری تودر آسمانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :