🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حامد رحمتی
تاریخ تولد: 13460527
جنسیت: مرد
شهر: اراک
بیوگرافی:
آخرین اشعار حامد رحمتی

باز دل

حامد رحمتی 28 مرداد 1396

شاعری بی دل که باشی دردلت غوغا شود

برکه ای باران زده ای چشم تو دریا شود

خوانش: 585

سپاس: 0

بهار

حامد رحمتی 28 مرداد 1396

عشق داده بربهاران نقره پاشی شادشاد

خاطر بلبل قنا ری مژده ی فریاد داد

بحر طویل

خوانش: 400

سپاس: 0

رستگاری

حامد رحمتی 28 مرداد 1396

 میخانه ساقی به هر اشک وآهی نهانی

اهورای تابش کریمی تو جانی جهانی

خوانش: 317

سپاس: 0

افسرده اعجاز

حامد رحمتی 28 مرداد 1396

در محفل خود راه مده همچو منی را

افسرده دل افسرده کند انجمنی را

خوانش: 594

سپاس: 0

تقرب

حامد رحمتی 28 مرداد 1396

هر که درین بزم مقرب تر است

جام بلا بیشترش می دهند

تک بیت

خوانش: 1216

سپاس: 1