🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسم و آئین

(ثبت: 232161) مهر 12, 1399 

 

خدا کند که خزان نشنود
حکایت ما را
برقص!
تا که نگویند: “برگ می میرد”
باِیست!
تا که نخوانند، ” شاخه می افتد”
برای حرمت هر کوچه باغ
رسمی هست
برای رستن فصل بهار
آئینی است…◇

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐🌺🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    مهر 12, 1399

    درود بر شما استاد معصومی گرانقدر

    زیبا ست

    عالی سردید

    پیروز باشید به مهر

    درود هاااا

    💐🙏💐

  3. مهر 12, 1399

    درود بر شما طیب الله🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا