🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتیم به جایی که عرب نی میزد

(ثبت: 13229) بهمن 3, 1397 
رفتیم به جایی که عرب نی میزد

لیلی که به صحرای جنون هی می زد

می رفتم وعشق او مرا پی می زد

 

در جاده زندگی به هم برخوردیم

رفتیم به جایی که عرب نی می زد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1397

    سلام و درود بسیار زیبا در پناه خدا@};-

  2. درود بزرگوار بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا