🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتی….

(ثبت: 219480) آذر 25, 1398 
رفتی….

رفتی، خاکسترم
رمقی، برایم نمانده….
عاشقی کنم،
سایه ام ببین
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1398

    سلام بر شما بانو ایزد سرشت گرامی

    از شعر خوبیتان لذت بردم

    زیبا سرودید

    مرحباااااا

    💐💐💐💐

    • مهتاب ایزدسرشت

      آذر 25, 1398

      سلام
      متشکریم اقای دکتر
      همین که وقت می کنید سربزنید
      یکدنیا سپاسگزارم 🌹در پناه خدا

  2. مينا امينی

    آذر 25, 1398

    سلام جانم
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر ❤️❤️🌸🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 25, 1398

    درودتان🌿

  4. علی معصومی

    آذر 26, 1398

    درود بر شما
    بانو ایزد سرشت گرامی
    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا