🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقیه در خرابه …

(ثبت: 262194) مرداد 1, 1402 

حضرت رقیه در خرابه …

خـــــرابه میگــردم
آهستـــه آهستـــه
دیگه تاره چشمــام
قـــــدم های خسته

تو میـــدون افتاده
بــدن پــاره پــاره
کجــایی تــو بـابـا
که دل بی قــــراره

ز هـر سو سنگ آید
یـه گــوشه افتادم
کجــایی ای عمـه
بـرس به فــریادم

بـه هــر که پرسیدم
جــــوابــم نــدادن
یتیمــم ، خــــــدایا
پنـاهـــــم نــدادن

زهــر ســو مــی آید
جیغ و تیــر و نیــزه
کبـوده تن در خــون
زمین پــــر جنــازه

با گــریه ، افتــادم
تو آغــوشه عمــه
نـــوازشم مـی داد
سیاهپــوشه عمـه

به روی من میریخت
بـارونـای چشمـاش
قــــامتش خمیـده
میلـــرزه دو دساش

تو تشت خونی ، سر
یه نــوری معلــومه
بــابــای مظلـومـم
تو خــــوابی آرومه

سه سالــــه رقیــه
یه گـــوشه غمگینه
وداعــــه بـا بـابـا
چــــه درد سنگینه

***
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 1, 1402

    سلام و درود
    اجرتان با امام حسین

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 1, 1402

    سلام و درود
    همچنان در حسینیه ی مجازی سایت،
    آماده ی استفاده از اشعار و مطالب ارجمندتان هستیم.
    اجرتان با مظلوم کربلا
    https://sherepaak.com/261937/—-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا