🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنج

(ثبت: 249846) مرداد 15, 1401 

 

آه،،،
دلیلِ رنج‌های بسیارم؛
دوری از توست…
مرا،
از رنج نبودنت؛
–بِرَهان.!

#لیلا_طیبی(رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 15, 1401

    سلام دخترم
    ایام سوگواری سالار شهیدلن و یارانش را از صمیم دل تسلیت عرض می کنم

    • لیلا طیبی

      مرداد 16, 1401

      سلام و عرض ادب استاد طارق

      ممنون از شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا