🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنجِ دانستن…

(ثبت: 237946) فروردین 21, 1400 
رنجِ دانستن…

 

در این زمانه چه بهتر که کور و کر باشم
سَفیه و جاهـل و نـادان و بی خبـر باشم

همیشه باعثِ رنج است دَرکِ بیش از حَد
تـلاش میکنـم از ایـن بـه بَعـد: خَـر باشم.

مهران اسدپور


بیچاره آن کسی که گرفتار عقل شد!
خوشبخت آنکه کره خر آمد، الاغ رفت.

ادیب فراهانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):