🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنجِ عشق…..

(ثبت: 260179) خرداد 3, 1402 

 

کلامی نیست که
بگوید قصهٔ پریشانِ دلم
با توام در همه خواب وُ خیال وُ بی توام
هر آن که نبودنت چون آبی سرد
می ریزد بر گرمیِ خیالِ خمارم
اسیرم به این اضداد وُ گردون اما….
می ستاندم به نرمی نسیمی که
کم کم رخسارِ زرد خزان را
می افشاند بر گلستان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 3, 1402

    سلام و درود، بسیار زیباست، واقعا لذت بردم

  2. سیمین حیدریان

    خرداد 4, 1402

    درودها… 🌹👏

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 4, 1402

    درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا