🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزشمار سومین جشن تولد شعر سروش

(ثبت: 234629) آذر 28, 1399 

روزشمار #یکم_بهمن

سومین جشن تولد
#شعر_سروش

(گونه ای از #شعر_پیشرو)

سروشی از جناب #محمد_صدوقی

#برای_سروش

سه ساله شد غم و لبخندم از تولد تو/

مرا به بزم غزل برد حظ ممتد تو/

هزار ساله شوی//

محمدصدوقی
#م_مانی
👇👇👇
@sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 28, 1399

    🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹

  2. علی معصومی

    آذر 28, 1399

    چه بردبار سرودم
    به هر بهار سرودم
    پر از شرار سرودم
    تو را که می آئی….🌺
    ◇◇◇◇
    درود و ارادت

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 28, 1399

      سلام و درود و سپاس
      جناب استاد معصومی عزیز،
      بسیار زیبا،
      کاش زین پس هم سروش های زیبایتان را در سایت ها منتشر بفرمایید و ما را
      بی نصیب نگذارید!
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا