🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزگار

(ثبت: 256310) بهمن 27, 1401 

 

روزگارم،،،
به قدمت کلاغ‌های تاریخ
سیاه است؛
شاید مترسکی هستم
نگه‌بان کویر لوت…
آه،
به بطلان می‌گذرانم
دو روز عمر را
به کدامین فصل سپرده‌ای
قدومت را!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1401

    سلام
    قناری خوش خوان عشقی
    وکاغ ها
    به حسرت آوازت

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. مهرداد مانا

    بهمن 28, 1401

    سلام
    چند مورد را مختصر بگویم

    قدمت در ابتدای سروده با قدوم در انتهای آن ، به آرایه ی تصدیر نزدیک است .
    نیز رابطه ی کلاغ و مترسک

    و همچنین کنایت مترسک کویر بودن از بیهودگی و اتلاف وقت حکایت می کند که به نظرم جالب آمد . اما این وسط جدا نوشتن ” نگه بان ” به آن رویکردی آرکاییک داده که با زبان معیار سروده مطابق نیست و فکر کنم همان ” نگهبان ” عادی تر باشد

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 29, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی بهترینها
    موفق باشید در پناه حق 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا