🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزی دوباره سرو به خورشید می رسد (تقدیم به استاد طارق خراسانی)

(ثبت: 6382) مرداد 9, 1397 

آنان که از رسالت خورشید دم زدند
آرامش  شبانه ی ما  را به هم زدند
ابری نبوده اند ولی با زبان سیل
بربرگهای تشنه ی باران ، قلم زدند
آهو به آه  راه به دشت غزل سپرد
 اسبان باد با سُم خونین قدم زدند
خفاش های مِی زده از خون آفتاب
 با سایه ها طلوع فنا  را رقم زدند
اشکی  که از  ستاره  ی  بی آسمان  چکید…
 شب تاب ها که  ناله در آغوش غم  زدند…
 هر قطره نور بر گل مهتاب ، آیه ایست
 از آتشی که  شب زدگان بر دلم  زدند
 ای کوه درد دست نکش از  امید  مهر
هرچند روی بام تو غم ها علم زدند
روزی دوباره سرو به خورشید می رسد
 در خاک  می رود تبری کز ستم زدند

(عادل دانشی آبان 93 )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود

    به به…بسیار لذت بخش و روان و سر وزن و … همه چی تمام.

    مانا باشید

    • عادل دانشی

      مرداد 10, 1397

      درود بزرگوار

      ممنون از حسن نظر و همراهیتان آقای زمانیان

      پاینده باشید

  2. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1397

    سلام و درود 

    غزلی بی نهایت زیبا  و ارزشمند از شما خواندم 

    مانند همیشه عالی ست

    در پناه خدا 

  3. عظیمه ایرانپور

    مرداد 11, 1397

    درود بر شما

    بسیار فاخر و بی نقص و زیبا سروده اید

    و البته  برازنده ی جناب خراسانی بزرگوار

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا