🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز دختر

(ثبت: 228426) تیر 3, 1399 
روز دختر

 

گل دختر من چو غنچه ای از یاس است
مملو زِ نشاط و عشق و پر احساس است

من در تبِ آغوش لطیفش غرقم
تا کور شود هر که به دستش داس است!

حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

نظرها
  1. به این میگن یک تیر و چند هدف.
    آفرین.
    تا کور شود هر که بدستش داس و تبر و شمشیر و … حتی شلاق است.
    مانا باشید

    • حسن نبی

      تیر 3, 1399

      درودها 🥀

      ممنونم ، پاینده باشید 🙏🏼🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا