🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا شمس الشموس

(ثبت: 269812) اردیبهشت 30, 1403 

السلام علیک یا شمس الشموس💓

از مَقدم سلطان همه کشور پُر نور است
صد شکر که از برکت او حادثه دور است

سرخوش دل آن زائر در گرد حریمش…
ما را همگی در دلمان شور حضور است

بین الحرمین است زِ قم تا به خراسان
این فاصله گوید دل خواهر چه صبور است

از نطق شما (سلسله ی ذهب) چو خواندم
زان پس به دلم حبّ شما عین غرور است

یک سال شود دورم و یک سال جدایی..
هر چند دلم لحظه به لحظه به مرور است

نقاره زنی گفت به من : زائر مولا…
این صوت چو دستور به خورشید ضرور است

حاجی شده ام در حرمت ، بَه چه صفایی
حاجی شده در کشور ایران به وفور است

یک پنجره با این همه محتاجِ پر از درد..
در صدرِ همه خواسته ها امر ظهور است

جمعی همه خاطی و گنهکار ، چو (تنها)
یک خواسته ، آن فیض حضورت به قبور است

✍حسن نبی جندقی (تنها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 30, 1403

    درود بزرگواربسیار عالیبود

  2. حسن نبی

    اردیبهشت 30, 1403

    درود و عرض ارادت ممنونم زنده باشید🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا