🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” رویای مهتاب “

(ثبت: 266159) آذر 18, 1402 
” رویای مهتاب “

 

گفتمـت ؛شعر نبـودی که غزل خوانده شـوی
عیـــن مهتاب شبـی سر کش و آکنده شـوی

دیدنت ساده ترین لحظه ی عاشـق شدنست
مثل یک خاطــــره در پای دل افکنده شـوی

شاید این غائـــله در دیـــن مـن اینبار تو را
دست بیعت بزند جای خـدا,سجـده شـوی

فرض کن خواب من اینبارتــورا لب زده است
می شــود؛ فرصت تکرار …در آینــده شــوی ؟

حتم دارم که کسی دست دعایش به من است
حکم آمین که کند …حاجت این بنــده شوی ؟

کار سختی است غـــزل گفتن از این یار ولـی
گفتمت ؛ شعـــر نبودی که غزل خوانده شـوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا