🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رو به شعر آورده ام

(ثبت: 260834) خرداد 20, 1402 

 

من از گمشده احکام عدالت، رو به شعر آورده ام
جای پاسخ ، شد تقابل بر قساوت، رو به شعر آورده ام

شرم بر آن حاکم صد چهر مکاری، که زد تکیه به تخت
یک سخن از او که نشنیدم صداقت ، رو به شعر آورده ام

اوست که از هنر شوم خیانت به سیاست آلود
حامیانش طلب پول و صدارت، رو به شعر آورده ام

عده ای بی خبر از حال وطن ، غافل از این خانه ما
ثروت اندوزی در قید خیانت، رو به شعر آورده ام

دیده ام غده تزویر، زیادند در این خاک گهر
بی وطن بودن شان حکم جسارت، رو به شعر آورده ام

صاحبان که عدد اکثریت ، مردم وا داشته جهل
همچو‌ یک باد ، کشانده به حقارت ، رو به شعر آورده ام

دین ، ایمان به خدایی است مطیع و تابع ذهن بشر
می سرایم ، به شکایت ز خسارت، رو به شعر آورده ام

گرچه اشعار پر از نقص ز افکار اسارت شده ام
با سرودن، مژده دادن به بشارت، رو به شعر آورده ام

 

ادریس علی زاده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا