🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رو زمین افتاده انسانی ببین

(ثبت: 221549) بهمن 30, 1398 
رو زمین افتاده انسانی ببین

 

1

زندگی زیباست ،زیبا زندگی
آن کسی دارد خدا را بندگی

جایِ خالی همرهانی جان من
گر چه خالی دور از شرمندگی

2

همره اویی هر کجایی با خدا
آسمانی گر زمینی هر کجا

دوره هایی را گذر ایام هان
عابر از کویی فنا جانب بقا

3

دستِ اویی مرهمی باشد دلا
طالب آن مرهم مداوا درد را

یاد یعقوبی کنم در گوشه ای
منتظر آن لحظه ای یابد شفا

4

مرگ بادا عاملان جنگ را
بهر دنیا جیفه کُشتاری دلا

رو زمین افتاده انسانی ببین
بی گناهان اجتماعاتی نما

5

زخم دل کی التیامی والیا
از تو طالب چون طبیبی گو به ما

لحظه ، تسکین درد خود را ، آرزو
با امیدی گر تحمّل درد را

6

برگ ریزان فصل را رؤیت دلا
گر هویدایی خزانی فتنه ها

فتنه هایی زرد رنگی در کمین
منتظر آن لحظه له گل زیرِ پا

ولی اله بایبوردی

05 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سمیه صباح

    بهمن 30, 1398

    سلام و عرضِ ادب و احترام
    جناب استاد بایبوردی
    بیکران درودها بر شما باد🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 30, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🌸🌸💐💐🌸🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 30, 1398

    درودتان
    و
    خدا پشت و پناه تان
    در سایه ی اولیای الهی باشید🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 1, 1398

      سلام

      استاد رضاپور عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه ایزد دوست

      🌺🌺🌸🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا