🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رگ

(ثبت: 239215) خرداد 1, 1400 

 

آیا شنیده ای
عاقبت
رام بره ای شد
گرگی که رد رگهایش را
اگر می گرفتی
به پروانه ای می رسیدی
در عصر حجر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 1, 1400

    سلام

    خیلی زیباست

    درودتان

    در پناه خدا…. 🌿👏👏👏👏🌿

  2. فرخنده عابدینی

    خرداد 2, 1400

    درودتان بزرگوار
    کوتاه زیبا و تامل برانگیزی است. دست مریزاد 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا