🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زادروزت

(ثبت: 257551) فروردین 3, 1402 

 

رضاپور (محمدعلی):
زادروز خواهرزاده ی عزیزم، جناب علیرضا خطیب، خجسته باد!
سروشی از طرف دایی:

با تو، حال زمین، بهاران است

رنگ رنگ و قشنگ و خندان است

شادی، آرایه ی زمانه ی ماست

عشق، سرمایه ی دل و جان است

مَقدمت بوسه گاه چشمان است

زادروزت عزیز! شادان باد!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 3, 1402

    سلام و درود

    میلاد عزیزتان که بی شک عزیز ما هم خواهد بود مبارک

    در پناه خدا🌱🌱🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌱🌱

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 3, 1402

      سلام و درود و سپاس
      استاد گرانقدرم
      ماه باصفای رمضان بر شما بزرگوار، خجسته باد!
      خداوند، یار و نگهدارتان
      🙏🍃🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🙏

  2. سیاوش آزاد

    فروردین 3, 1402

    سلام بر دایی محمد علی رضاپور
    تولدشان مبارک
    سال جدید فرخنده ای را در پیش داشته باشید

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 3, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      سال نو و ماه مبارک رمضان بر شما بزرگوار، خجسته باد!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا