🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زاد روز سروش

(ثبت: 255239) بهمن 1, 1401 

زاد روز سروش
۱)
چون محبت بجوش می آید
ساز دل بر خروش می آید
نغمه ای خوش بگوش می آید
زاد روز سروش می آید
می فشاریم دست بهمن را
۲)
کن نظر شوکت زمسنان را
در نوردیده صحن بستان را
پرده زد ساحت گلستان را
خواب برده هزار دستان را
کرده بر تن …
رختی سپید
۳)
باز برگی ز عمر ما طی شد
ختم فصل شباب ما کی شد
دل هم آغوش ناله نی شد
آخرین صبح جمعه دی شد
باز بهمن رسید
با سروشی نو
۴)
بهمن آمد دوباره بوران است
برف شادی به شاخساران است
کلبه ما سروش باران است
پرنیان بر قدوم یاران است
مقدمتان …
گلباران

#امیر_وحدتی_یگانه

بمناسبت زاد روز شعر سروش
  یکم بهمن ماه

نظرها 14 
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1401

    به به!
    سلام و درود و ارادت
    جناب استاد یگانه ی عزیز
    واقعا هم کولاک کردید و هم ترکاندید
    و دیگر، جایی برای سخن اضافی ما نگذاشتید.
    فراوان سپاس تان
    پیروز و بهروز باشید در پناه پروردگار مهر ❤️🙏

    • درود و عرض ادب جناب رضاپور عزیز.
      با تبریک زاد روز شعر سروش طبق قولی که داده بودم ، سیاهه ای ناقابل تقدیم شد.
      🥀🥀🥀

  2. سلام و درود جناب وحدتی یگانه

    ثبح و روز شما نکو

    زیباست و خوش منظر

    سلامت باشید

    • سلام و عرض ارادت خدمت استاد بزرگوارم جناب لاهیجی. از حضور گرمتان سپاس.
      شب بر شما خوش.
      🌷🌷🌷

  3. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1401

    سلام و درود

    میلاد سروش مبارک

    بسیار عالی
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱♥️👌👌👌👌👌♥️🌱

    • درودها بر استاد خراسانی عزیز. حضورتان را قدردانم. در پناه خدای منان.
      🌼🌼🌼

  4. جواد مهدی پور

    بهمن 1, 1401

    سلام و احترام استاد یگانه عزیز

    زیباااا

    واقعا عالی سرودید

    سالگرد و زاد روز شعر سروش بر شما و همه ی دوستان بر استاد رضاپور عزیز

    مبارک باد

    سروش های داغی در اول بهمن از شما خواندم

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏👏🌹❤️

    • درود و عرض ارادت استاد مهدی پور گرانقدر. در محضرتان شاگردی بیش نیستم.
      آرزوی سعادتتان را دارم.
      🌼🌼🌺🌼🌼

  5. سیاوش آزاد

    بهمن 1, 1401

    سلام
    درود بر بهمن که انفجار نور دران صورت گرفت

  6. صفا یغمایی

    بهمن 1, 1401

    درودبرشما وسروش زیبای شما
    جناب استاد یگانه‌ی عزیز
    لذت بردم ومستفیض شدم ازتراوش
    زیبای قلم سبزتان.
    🌺🌺🌺

    • عرض سلام و ارادت جناب یغمایی بزرگوار که حضورتان همواره موجب دلگرمی است.
      بویژه در این روزهای سرد و دلسردی.
      تنور دلتان همیشه گرم و وجودتان پر برکت.
      🥀🥀🌼🌼🌼🥀🥀

  7. مهرداد مانا

    بهمن 2, 1401

    سلام
    از ماه بهمن خوشم نمیاد . ولی اینکه اولین روزش تولد سروش بوده باعث تعدیلم شد
    شعرتان هم محکم و متین و فاخر بود . دست مریزاد

    • عرض ادب و ارادت بخدمت جناب مانا که امیدوارم مانا باشید و جاوید.
      ماه بهمن ذاتا عیبی ندارد. بلکه ما آدمیان با ایجاد اتفاقات و خاطرات بد باعث میشویم که ماههای پاک خدا هم از چشم بیفتند.
      مانا باشید به مهر یزدان.
      🌼🌼💚🌼🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا