🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زاویه‌ی دیدار

(ثبت: 216912) آبان 4, 1398 
زاویه‌ی دیدار

نشنیدند آینه‌ها پژواک یکدیگر…

در برکه‌ی چشمان آینه‌ای دلتنگ…
عکس ماه نشست…
و بوی دیدار زاویه پیدا کرد ….

یزدان_مشایخی
۲۵مهر۹۸

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌹🌹🌹🌹🍃🌿

  2. ژیلاراسخ

    آبان 4, 1398

    🍃🍀💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا