🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زبان شعر…

(ثبت: 5382) بهمن 3, 1396 

(( به نام خدا ))

با ” زبانِ شعر” گاهی میشود افسانه ساخت…

یا که با بیتی “شتابان” بَر کلان و خُرد تاخت !

گرچه پِی بُردن به ” اَفکارِ” خلایق ساده نیست…

میتوان ” اَفکارِ شاعر” را از ” آثارش” شناخت !

بهترین قاضی میانِ خوب و بدها مَردُم اند…

“مُغرضان” در وادیِ احسانِ این مَردُم  گُم اند !

شعر را حُرمت شکستن انتهایِ خود زَنی ست…

نیش بر خود میزنند آنان که همچون کژدُم اند !

از میانِ “شاعرانِ” ؛ عصرِ ما و این دیار …

نامِ ” تعدادی” بماند ؛ تا ابد در “روزِگار” !

مابقی ؛ مهمانِ یکشب مانده و یکروزه ایم …

نیستیم ؛ از آن گروهِ تا به پایان “ماندگار” !!!

کینه ها را بعد از این ؛ باید که زندانی کنیم…

مهربانی را ؛ به دنیایِ خود ارزانی کنیم 

“بارالها” ؛  نورِ توفیقی عطا کن ، تا دَمی…

عُمرِ خود را ؛ صَرفِ ارزشهایِ انسانی کنیم.

( مهران اسدپور )

نظرها
  1. لیلا نقشبندی

    بهمن 4, 1396

    خیلی زیبا!

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 5, 1396

    کینه ها را بعد از این ؛ باید که زندانی کنیم…

    مهربانی را ؛ به دنیایِ خود ارزانی کنیم 

    "بارالها" ؛  نورِ توفیقی عطا کن ، تا دَمی…

    عُمرِ خود را ؛ صَرفِ ارزشهایِ انسانی کنیم.

    درود فراوان. دستمریزاد

    پایدار باشید 

    • مهران اسدپور

      بهمن 6, 1396

      درودها بر شما خواهر هنرمند و گرانمهر…

      سپاس از حضور سبز و نگاه ارزشمند حضرتعالی…

  3. مهدی صادقی مود

    بهمن 7, 1396

    درودتان جناب اسدپور گرانقدر

    بسیار زیبا و حرف حساب

    برقرار باشید

    • مهران اسدپور

      بهمن 9, 1396

      درودها جناب صادقی مود عزیز…

      سپاس از همراهی مداوم و ارزشمند شما دوست هنرمند…