🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخمِ غم عشق

(ثبت: 255197) بهمن 1, 1401 

 

ما نمک پرورده زخمِ غم عشق توایم
گر ز عشقت سینه مان دشت شقایق شد رواست

 

 

 

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1401

    احسنت
    سلام و درود و سپاس تان
    کاش شعر سروش هم بسرایید بزرگوار

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1401

    سلام و درود

    مفرد زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌🌱

  3. جواد مهدی پور

    بهمن 1, 1401

    درود بر شما

    با احساس سرودید💐💐

  4. صفا یغمایی

    بهمن 1, 1401

    درودبرشما
    بیتی زیبا ودوست داشتنی .
    احسنتم.
    🌺🌺🌺

  5. مهرداد مانا

    بهمن 2, 1401

    سلام
    اهل جوکار ( بین ملایر و تویسرکان) هستید ؟
    جای قشنگی ست

    • بهمن 5, 1401

      سلام جناب مانای بزرگوار
      بنده اهل استان یزد هستم 🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا