🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخمی زدند بر سر مولا و بعدازآن

(ثبت: 1824) تیر 5, 1395 

باعرض تسلیت ایام سوگواری حضرت علی (ع) محضردوستان عزیز وآرزوی قبولی طاعات وعبادات درلیالی قدر

 

زخمی زدند بر سر مولا و بعدازآن

تاریک شد تمامی دنیا و بعد ازآن

انس وملک به نوحه سرودند زخم او

خون گریه کرده اند چو دریا و بعدازآن

شدکوفه غرق خون سرش تاهمیشه ها

اما شده است دین حق احیا و بعدازآن

بر بام عشق نام علی جار می زنند

هم ساکنان سایه ی طوبی و بعدازآن

شیعه است اینکه داغ تو را دیده است،نه

نوح و خلیل و موسی و عیسی و بعدازآن

آتش گرفت خانه ی دلها چو دید که

آتش زدند خانه ی زهرا و بعد ازآن

مولاغریب وار به مسجد روانه شد

شمشیر بود و کینه ی اعدا و بعدازآن

در آسمان کوفه چوشق القمرشده است

گشتند کوفیان همه رسوا و بعدازآن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 6, 1395

    با سلام و عرض تسلیت به سید بزرگوار

    غزلی در شأن مولا و این مصیبت عظما سروده اید

    اجرتان با منظور اثر

    در پناه خدا

  2. مينا امينی

    تیر 7, 1395

    درودها شاعر بزرگوار

    زیبا سرودید 

    با آرزوی استجابت دعاهای شما در این شبهای بارانی