🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زردی از تو سرخی از من .؟

(ثبت: 268368) اسفند 24, 1402 

زردی از تو سرخی از من

پرید از روی آتش دختری ناز
یه دستش باده دست دیگرش ساز

بگفتا زردی از تو سرخی از من
که این نوروز گردد بخت من باز

تو را سوگند بر دلهای عاشق
فقط بین من و تو باشد این راز

به پاکی شهرت دریا دلانی
که وصف ات را جهان سر دارد آواز

به گرمی آیۀ چشمانی عاشق
که گردید از ازل عشق از تو آغاز

نماد پاکی از آغاز بودی
و‌ هستی ؛ زندگی با تو سرافراز

شراب کهنۀ نابی ‌ ؛ دقیقأ
چو اشک عاشقی گم کرده دمساز

هر عضوی از زمین آلوده گردد
حضورت میشود آغاز اعجاز

مثال عشق خودمختار و آتش ؟
کبوتر با کبوتر … باز. با باز

فراموشت نگردد عهد و پیمان .؟
فقط بین من و تو باشد این راز

 

پیرنظر (سلیم)
بداهه چهار شنبه سوری : ۴۰۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا