🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شود آیا . . ؟

(ثبت: 268997) فروردین 21, 1403 

شود آیا…؟

من از عاقل بودن فیضی نبردم
شود آیا.؛ کمی دیوانه باشم.؟

بشوق یک قدح درباب مستی
گدای ساقی میخانه باشم

بنوشم باده ای از خون انگور
به مستی با خودم بیگانه باشم

توباشی تک گل دنیای عشقم
.ومن بر گیسوانت شانه باشم

به سامان میرسد این آرزوها.؟
اگرتوشمع و من پروانه باشم

دعا کردم نبینم اشک چشم ات
برای گریه هایت ؛ شانه باشم

به درگاه خدا بنشسته ام مست
که تو باشی ؛ و من افسانه باشم

هوس کردم که عشقت دام باشد
و‌من محتاج آب و دام باشم

قاسم پیرنظر (سلیم)
بهار : ۴۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1403

    سلام و‌درود

    موفق و‌موید باشید 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا