🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمزمه امام زمان در شهادت حضرت زهرا س

(ثبت: 221242) بهمن 1, 1398 

 

زمزمه امام زمان عج
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
بانی روضه ی شاه شهدا ادرکنی
آخرین منتقم خون خدا ادرکنی
ما همه غرق عزائیم عزای شه دین
یادگار خلف آل عبا ادرکنی
غیبت و دوری از ما گل طاها تا کی ؟
از پس پرده بیا رُخ بگشا ادرکنی
مادرت فاطمه در سوگ بنشسته بیا
یوسف گمشده ی شیر خدا ادرکنی
خیمه ی ماست عزاخانه ی دوست
یا بن الحیدر شعف روضه ما ادرکنی
روضه خوان باش و بیا مجلس ما
صاحب بیرق خون شال عزا ادرکنی
دیدگانت شده از خون رنگین
منتقم بر سند کوچه بیا ادرکنی
کوفه تا شام شنیدیم هر جا خبرت
بقیع و شهر نجف به سامرا ادرکنی
کربلا کعبه ی دلها و صفابخش تویی
زمزم و مشعری و سعی و صفا ادرکنی
شیعیان منتظر روز ظهورت هستند
ای حسینی نصب ای روح دعا ادرکنی
کاش آدینه این هفته شود روز ظهور
روضه خوان حرم کرب و بلا ادرکنی
گوش عالم شنود بانگ انا المهدی را
اشهد انا علیا ولی الله تو را ادرکنی
—————————————–
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا