🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمزمه امام زمان عج ، شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

(ثبت: 211204) تیر 6, 1398 

زمزمه امان زمان عج
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
سبک:شبانگاهان
—————————–
امام زمان -العجل مولا(2)
——————————
شب و روزم در فراق شما،ندبه گر هستم یا ابا صالح
ز دوریت زار و محزونم،از رخت مستم یا ابا صالح
شود آ یا یک شب جمعه،کربلا باشم ،در کنار تو
تو باشی ذاکر برای حسین،گریه کن باشم ،یا که یار تو
——————————
منم مجنون و تویی لیلا،یوسف زهرا یا ابا صالح
بیا بنگر حال محزونم،مانده ام تنها یا ابا صالح
خداوندا حق زهرا و ،سید الابرار،ساقی کوثر
بده اذن دیدن روی،مهدی زهرا،شاه بی لشگر
—————————-
به جای عشق و صفا پر گشته، جهان ز جفا یا ابا صالح
تفنگ و تیر نیزه و شمشیر،می کند غوغا یا ابا صالح
قسم بر عصمت زهرا ،بیا از غیبت کبری،گل طاها
ببین شیعه چه مظلوم است،در این دنیای ،وا نفسا
———————
شب و روز و ماه و سال ما،می رود با هم یا ابا صالح
دل و دیده چشم غمدیده،گشته شد پر غم یا ابا صالح
بیا آ قا ای گل نرگس ،کن نظر بر ما ،مهد خوبی ها
شفاعت کن مردم و امت،ای گل طاها،مهدی زهرا
————————————
امام زمان -العجل مولا(2)
———————————-،
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی)
جهت دریافت سبک اشعار به کانال های تلگرام زیر مراجعه نمایید
@sagi60
@rasoll09127933263

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا