🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان

(ثبت: 222067) بهمن 18, 1398 
زمستان

 

زمستان

مادر چشمه جوشان! چه خبر از گلها
رنگ رویائی دوران! چه خبر از گلها

من شنیدم که به دل حرف فراوان داری
از دل دشت و بیابان، چه خبر از گلها

سوز سرمای تو را طاقت همراهی بود؟
با تن شاخه لرزان، چه خبر از گلها

گفته بودی: بگیری به همان دست که دهی
لحظه ی دادن تاوان چه خبر از گلها

زوزه گرگ به نزدیکی در آمده است
وای از لحطه بوران، چه خبر از گلها

در دل یخ زده ات هُرم محبت داری؟
تا رسیدن به بهاران، چه خبر از گلها

کاش میشد که پر از گوهر باران باشی
آی ای فصل زمستان! چه خبر از گلها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ،،

    بهمن 18, 1398

    ” من شنیدم که به دل حرف فراوان داری ”

    احسنت استاد ………………………………………

  2. مهتاب ایزدسرشت

    بهمن 19, 1398

    آی ای فصل زمستان چه خبرازگلها
    🌸🌸🌸👏

  3. حامی شریبی

    بهمن 19, 1398

    در دل یخ زده ات هُرم محبت داری؟
    تا رسیدن به بهاران، چه خبر از گلها

    کاش میشد که پر از گوهر باران باشی
    آی ای فصل زمستان! چه خبر از گلها

    _________________________

    راز واژگان و در هم تنيدگی آنان برای آفرينش فضايی هنرمندانه
    بسیار متین و صمیمی
    درودتان باد
    جناب استاد معصومی عزیز و ارجمند
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا