🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمین تشنه هوا هم رنگ دود است

(ثبت: 258981) خرداد 14, 1402 
زمین تشنه هوا هم رنگ دود است

زمین تشنه هوا هم رنگ دود است
سراپای تن باران کبود است

هوار گریه گل های جنگل
برای مرگ ماهی های رود است
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 14, 1402

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌿

  2. مهرداد مانا

    خرداد 14, 1402

    کارت بیسته شما 🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا