🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمین خشکید و گل بی ادعا رفت/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255716) بهمن 12, 1401 
زمین خشکید و گل بی ادعا رفت/ابوالقاسم کریمی

 

زمین خشکید و گل بی ادعا رفت
پرنده مُرد و از جنگل خدا رفت

زمستان رفت و باران بی توجه
از این شهر پر از دود و صدا رفت
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    سلام

    عجب شعر زیبایی
    عصری در میدان هفت تیر بودم که بارانی شدید آمد و مردم یا به مغازه ها پناه برند و یا
    در زیر سایه بان ها مأوا کردند.
    من به همراه دو جوان زیر سایه بانی بودم و گفتم حیف این باران برای تهران که به جای درخت و سبزه برج های سنگی سر به فلک کشیده اند.
    یکی از آن جوانان گفت عجب حرفی! و دیگری گفت به لطف خدا هوای آلوده کمی بهتر شد.

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. پروانه آجورلو

    بهمن 12, 1401

    درود👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا