🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی یک قصه سرکاری ست!

(ثبت: 209528) اردیبهشت 7, 1398 

 

چاره ی غم بی گمان غمخواری است
شاد بودن شادمان انگاری است

فالِ حافظ چاره ی غم ها نبود
گرچه شعرش مایه ی بیداری است

نیک پنداران همه سر مست و شاد
روزگارت آنچه می پنداری است

غم همیشـه هست و رو کردن به آن
دیگرآزاری و خویش آزاری است

کار باید کرد و تن را خسته کرد
فکر بر غم، حاصلِ بی کاری است

آمدن بیهوده، ماندن خود عبث
زندگی یک قصه ی تکراری است

اژدهای هفت سر، بهتر از او
کز نشان آدمیت عاری است

تیر غم آمد ولی کاری نبود
حافظ عاشق، خدای باری است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 7, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 7, 1398

      سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏

  2. مریم محبوب

    اردیبهشت 7, 1398

    درود 🌷🌷🌷

    نیک پنداران همه خشنود و شـاد
    روزگارت آن چه می پنداری است

    زیبا و در خور تامل 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 7, 1398

      سلام بر شاعر محبوب پاک

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا 🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا