🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 234849) دی 5, 1399 

 

زندگی قصه تلخی ست که باور کردیم
مردن از آن دل تنگۍ ست که پر پر کردیم

مثل عاشق شدن پنجره در قاب خیال
از سر شعر قشنگی ست که از بر کردیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا