🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زوال گل ها

(ثبت: 232504) مهر 22, 1399 
زوال گل ها

 

کسی نمی داند
ریشه ها
در خواب درد می کشند

زوال اعتمادم
به گل ها
مرا به حاشیه راند

زمین
در حال پرواز است

کسی
به ماه سلام نمی کند

کسی
خدایش را
برای یک روز
به من قرض نمی دهد

با تشکر دانیال فریادی

با نقد با ارزش خویش راهگشا باشید

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 22, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. دانیال فریادی

    مهر 22, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹سپاس از حضورتان

  3. جواد مهدی پور

    مهر 22, 1399

    درود بر شما جناب فریادی عزیز

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐💐💐

  4. دانیال فریادی

    مهر 22, 1399

    سلام

    استاد گرانقدر

    با تشکر از حضورتان🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا