🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیادی زن،

(ثبت: 218155) آبان 25, 1398 
زیادی زن،

دلت را زده…
دنبال زیباترینش نگرد…
آنجه که ترا به سعادت می رساند
قلب زنی ست که یک عمر
برای تو می تپد… و
سال هاست
درکنار تو پر می زند..

مه…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):