🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیارت از دور

(ثبت: 224783) فروردین 14, 1399 

 

( زیارت از دور )
.
ای حجّتِ حق ، بارگَهت نورِ امیدم
با عشقِ تو بر ساحلِ مقصود رسیدم
.
ای درگهِ تو نورِ تجلّایِ الهی
بازارِ رضا، رَحمتِ رحمانُ خریدم
.
شد بسته رَهِ کرب و بلا ، گَرنجفُ شام
در مشهدِ تو لاله زِگلزارِ تو چیدم
.
دلتنگ زیارت شده ام ، در همه عمرم
ـ اینگونه حرم سرد و غریبانه ندیدم
.
از دور سلامت کنم ای شاه خراسان
وان صحن و سرا دیدمُ از غصه خمیدم
.
از سوی حرم عطر تو آید به مشامم
درهای حرم باز شوَد ، داده نویدم
.
دل طاقت دیوار ندارد ، چه بگویم
دشوار زیارت شده در سالِ جدیدم
.
آزرده شده قلب تو ، تکرار نگردد
نادم شده ام ، واسطه قران مجیدم
.
تاریک شد امسال اگر عید “حبیبت”
آقا بطلب تا که شوَد عیدِ سعیدم
.
.
شاعر : حبیب رضائی رازلیقی

.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 14, 1399

    درودها بر شما
    بسیار عالی
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • حبیب رضائی رازلیقی

      فروردین 15, 1399

      سلام استاد معصومی عزیز

      شما زیبا میخوانید

      سپاسگزارم
      🌺🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 21, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا