🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیباترین مقصود

(ثبت: 263605) شهریور 15, 1402 

 

راننده ام در غلظت مه در شبی تاریک

در جاده ای پر پیچ و تنگ و صعب و پر دره

طیّ قمار پر خطر، شادم به این بهره

سوی تو ای زیباترین مقصود می رانم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1402

    سلام‌و‌درود‌

    دلتنگتان بودم‌

    شما نازنین‌ادب خود استاد بزرگی هستید
    جندین سال عزیزی پیش انواع چهارپارها را برایم توضیح می داد و این اثر زیبای شما می تواند چهارپاره هم باشد.

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 29, 1402

      سلام و درود و ارادت
      استاد گرانقدرم
      جناب بابا طارق عزیز شعر فارسی

      پوزش از تأخیری که رخ داده‌؛
      این شعر که البته در قالب متنوع سروش است و همان طور که فرموده اید (چنانچه به همین شکل در چند رشته ی چهار مصراعی تکرار شود)، چهارپاره خواهد بود.
      در پناه خدا بهترین ها نصیب شما استاد بزرگوارم
      ❤️🌿🙏🙏🙏🙏🌿❤️

  2. سجاد پورخدایار

    شهریور 25, 1402

    سوی تو ای زیباترین مقصود می رانم،بسیار عالی و عرفانیست،کاش یکی از مصراعهای شعر من بود👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا