🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر لب خویش چه گوئی

(ثبت: 232702) مهر 30, 1399 

زیر لب خویش چه گوئی

ای برده بغارت دل و دین عزم که داری
در سینه خود مشغله ی بزم که داری

آئینه به دستان تو می رقصد و شادی
آتش به دل و حوصله و کظم که داری

خونی که فرو ریخته از گوشه چشمت
از گوهر غلطان دل جزم که داری

با سنبل آشفته و گلگونه ترین سیب
در سر هوس تاختن و رزم که داری

لاحول ولا…زیر لب خویش چه گوئی
از دفتر دل زمزمه با نظم که داری

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 30, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    زنده باشید و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐

  2. سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    آبان 2, 1399

    سلام و احترام محضرتان استاد معصومی عزیز

    عالی ست

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا