🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه می خواهی

(ثبت: 269790) اردیبهشت 29, 1403 

چه می خواهی
مرا از پا در اوردی تو از جانم چه می خواهی
دمادم از دل پر درد و سوزانم چه می خواهی

در این بازار بی مهری به دنبال چه می گردی
پر از دنیای عشق ناب ارزانم چه می خواهی

به بادم دادی و در حسرت دیدار می میرم
بگو از پیکر بی جان و لرزانم چه می خواهی

پریشان می کنی زلف سیاه عنبر افشان را
نمی دانم که از حال پریشانم چه نمی خواهی

شب شوریده حالان را چراغ محفلی اما
از این سوسوی شمع رو به پایانم چه می خواهی

بهارم رفت و در چنگ خزانم خوب می دانی
کنون که در سراشیب زمستانم چه می خواهی

اگرچه لب فرو بستی و راز دل نمی گویی
ولی من گرگ باران دیده می دانم چه می خواهی

♤♤♤