🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال نو مبارک

(ثبت: 264630) مهر 25, 1402 
سال نو مبارک

 

بهاری دیگر سال جدید آمد
سیصد و شصت و پنج روز رفت و آمد
یک سال جدید و زیبا آغاز شد
رویا تازه تر و امید جوان تر شد
یک سال با پستی و بلندی سپری شد
چهره پخته تر و فکر باز تر شد
یک سال دگر به امید آنکه
شروع جدیدی باشد از سر شد
سفره هفت سین باز در گوشه ای
سبزه ای، تونگی خالی، ماهی قرمز، کاغذی بود
هفت سین پر بود از سین های گران
سکه نداشت چون پدر قرضدار بود
سیب ، بود اما گرانی بیداد می کرد
سنجد ، از سال قبل توشه ای برای کرم ها بود
سیر ، به وفور یافت می شد اما برای غذا
سماق، به به چه بوی کبابی خواهم خرید، شاید
سمنو ، آری ز غوره حلوا سازیم
اما با کدامین سکه، کدام دلخوش ، شاید
سال نو مبارک

 

کامی راد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا