🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی کامی راد
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

کامی راد متولد دهه شصت فرزند ایران بانو و خراسان بزرگ هست
که از قومیت غیور و بزرگ خاوری استان خراسان است
قوم خاوری یکی از اقوام بزرگ و حماسه پرور کشور عزیزمان ایران است
وی فعالیت خود رو را در مشهد از زادگاه خود شروع کرد
از دوران جوانی عاشق شعر و موسیقی بود و گاهی اشعاری در سبک های مخلتف می سرایید
در دومین فصل زندگی خود به دلیل شرایط مذهبی روی به نوحه خوانی آورده بود
اما پس از گذشت سال ها او به دنبال آرزوی خود رفت
هر چند شاید دیر شروع کرده باشد
اما با تمام توان و احساس خود
در راه باورهای خود قدم بر میدارد
جایی که کلمات کم می آورند موسیقی به سخن می آید
خواندن به کامی راد آرامش می دهد و او می توان حرف های نا گفته ی و احساس پنهان وجودش را آشکار کند
با افتخار از قوم دلیر خاوری استان خراسان هستم

آخرین اشعار کامی راد

پای کوبان

کامی راد 29 آبان 1402

 

از عشقی پر حرارت آتش گرفتن سهل است

خوانش: 94

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

گاهی

کامی راد 18 آبان 1402

 

گاهی نمی‌دانی چرا

خوانش: 108

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

ستون سپید

کامی راد 15 آبان 1402

 

سراپا سیاه پوشیده

خوانش: 98

سپاس: 1

لحظه ی یقین

کامی راد 27 مهر 1402

 

گذشته در گذشته مانده است

خوانش: 98

سپاس: 1

قسم

کامی راد 26 مهر 1402

 

گفت قسم بخور؛

خوانش: 106

سپاس: 0

تعداد نظر: 1